Monday, May 2, 2011

hurm

hurm.. nape sdey yea ? huhu.. 1st sekali tngglkan ARAU.. OMG !! tmpt aku menuntut ilmu 3 thn.. mcm2 suka duka.. huhu.. 2nd, sdey sbb tngglkan kwn2 baik aku.. huhu.. hope dpt jupe lg.. huhu.. syg diowng sngt2.. kinah aziz, kahi, nang, islah, ct kecik, piqa.. ni kwn yg menjadi rapat semkn rpat sem ni.. tnggl kwn2 baik aku, zik mofet, faizal, KY, qarina.. huhu.. diowng the best2.. the best2 sngt.. plng the best, zikri.. peneman aku.. lelaki yg 1st tngk aku nanges n tngk kejhatan aku.. huhu.. erm.. AP120 (A,B G n H).. diowng the best.. syg sngt korng tau.. hope dpt jupe lg.. huhu.. n pd sume yg kenal qiqam tau.. nak mintak maaflah tau.. tkt2 qiqam pernah qat slh kat korng.. yg plng penting qiqam sye korang tau.. sngt2 syg.. sape yg x suke qiqam, qiqam x tau nak wat cm ne nak bg krng suka.. huhu.. klah.. nti tulis bnyk2 kang qiqam teriak.. hahahaha.. mampu.. hati qiqam ni halus sngt.. huhu..
My lovely Fren.. ade lg nntilah upload.. hehe.. mampu !!

Dan ini adalah kwn baik2 sye dr part 1 smpai skrng.. huhu.. syg sngt.. hrp leh jupe.. jgn wisau, aku melacur kat selangor, aku kompem g umh kau.. hahaha..

Thursday, April 28, 2011

aiyoo !!

Motip !! entrance tajuk aiyoo.. HAHAHA.. aiyoo sbb Qiqam dah nak grad tp x grad2 lg sbb xleh wat hard cover lg tuk report yg 3 jahanam tuh.. erm.. 2 dah blh kot.. 1 je, yg Puan Mimi punye.. urghhhhh !! x tau ble leh abes.. sem dpn kot.. huhu.. letilah.. pg ptg siang malam report2.. hanjeng dah diri ni !! erm.. bru diploma tp nak grad mcm bdk Medik PHD.. wahahahaha.. lg sbk dr datuk bandar Arau.. eeeeuuuuu.. Arau ? perlu ke ? C- Mart ? HAHA.. JGN NAK HINA ARAU, 3 THN KAT SINI TAU.. URGHHHHH !! AFTERWARD NO MORE ARAU.. YAKIN JEKAN.. HUHU.. klah... letih taip.. nak taip report sat.. chow.(tulisan Arial sbb kat Report LI Qiqam wat Arial - 11.. mampu ??)
Qiqam letih taip report !!

Thursday, February 17, 2011

Hola

Halo (lagu Beyonce).. motip !! xde kena mengena ngn tajuk.. hye sume.. Qiqam's back.. dr mana ? HAHAHA.. dr helly home di Tg. Malim.. eh2, molot tu.. bkn melacur tp bekerja sbg Industrial Tranee okeyh.. Qiqam ni baiklah.. HAHAHA.. baik ke ? padahal bnyk dosa tu.. HAHAHAHA.. motiplah mek ni kuar tajuk.. hadus.. sowie.. feeling2 lebey.. over dose.. ni Qiqam nak cite.. Qiqam bru hbs praktikal kat Tg. Malim.. Ya Allah, bkn praktikal tp dah mcm buruh paksa.. yg adoi.. penat, panas, sunburn, hitam.. (kini Qiqam bkn Qiqam tp Qiqomini dr Senegal) mana tidak teman2, keja dr pg smpi ptg.. bkn duk dlm opis k duk dlm hutan.. wow ! gagah x Qiqam ? HAHAHA.. berdiri tngh panas.. haiyo.. sbr jelah.. kalah pekerja binaan KLCC.. spttnya Qiqam di bg gaji at least RM 1000.. HAHA.. motip ! bankrap Juruukur Saff.. Qiqiam ase nyesal sngt tukar tmpt prktikal.. kalau yg 1st ri tu xde hard core cm nie.. hurm.. nasik dah basi jadi bubur pastu kita mkn.. x muntaH taik hijau ngn maroon.. HAHAHA.. hardcore2pun Qiqam maintain k.. jln cat walk mcm Naomi Campbell.. motip ! berangan je keje.. tp ya ampun, Tg. Malim tu ya Allah.. bsn teramat sngt.. kalah Arau.. nsb baik ade UPSI dgn POLISAS..boleh cuci mata wat dosa free.. nape berdosa ? HAHAHA.. pkpkkan.. hahahaha.. nsb baik sblh umh sewa ade pencuci mata n mulut yg sngt manis n meletop.. tp syg last day pun x tegur Qiqam.. penat Qiqam tel kat luar umh ckp kuat2 nak tarik perhatian diowng.. tp, yg hadoi.. Qiqam di buang.. hurm.. Qiqam penat nyanyi2 kuat walaupun suara nie kalau dgr menangis org dlm kubur.. dahlah kena seksa, kena dgr sora Qiqam.. pdn muka.. ade aku ksh ? korng dah mati, mati jelah.. tggung r dosa tuh.. HAHAHA.. kena smbar petir aku nnti nie..
cm nilah Qiqam NYANYI berangan tarik perhatian org sebelah.. SEKSI TU KENA ADA.. HAHA..  x sdr sore cm ungka.. HAHAHA..
pasni Qiqam kena msk opis balik.. huh! Qiqam kena gentarkan diri k.. kena teguh.. kena bwk lptp ngn broadband on9 bila bOS xde.. kalau x, mmg korng kena peg kebumi Qiqam kat makan diraja Selangor sbb yg hadoi bosannya.. motippppppppppppppppp !! oklah.. penat Qiqam celoteh kumat kamit.. eh betul ke ? whatever.. ade Qiqam kisah (nape tetibe je jdi kasar ni Qiqam).. HAHAHA.. DAH TU JANTAN, XKAN NAK LEMBUT.. CETTTTTT !!.. HAHAHA.. k nnti Qiqam hapdate lg k.. xleh selalu.. nnti bsn.. padahal xde pengikut.. HAHAHAHA..
Qiqam berangan kat dlm hutan cm nilah.. HAHAHA.. MELETOP X ??